25 Nisan 2013 Perşembe

Ultimate Chemical Girls! Sayı 1-Nisan 2013

                  
 Ultimate Chemical Girls!!

    
Merhaba!!Bugün dergimizi hazırlıyorum A:AS:D Cümlem çok güzel oldu ayyy AS:.dAS:d
Herneyse, bir yazı hazırlamıştım, kaydete bastım, nereye kaydettim hiç bilmiyorum.
Başlata yazacaktım, Kaydettiğimin adını unuttum -A- (Ölüm anı)
Herneyse, Burdayım işte ^u^
Bu ay seçilen karakterimiz: BELL!!
En sevdiğim karakterlerden biridir ;u;

Bunun hangi oyunda çekildiğini söylerim sonraa ::asD:as:D
Bell beyazımsı gri bir renge sahiptir. Gözleri de aynıdır haliyle :s.asd Herneyse, aslında Craig(PPG'nin yaratıcısı soyadını yazmaya üşeniyorum daha da doğrusu ayrıntılı okuycak kadar cesur değilim o ne adıdır öyle MCrAcEKK Gibi bişey AS:A)
Aman neyse :D İşte o Perfect Little Girl diye bir karakter yarattı. O da Bell'e benziyo zaten :ASdd:A Bleedman onu aldı herhalde Bell yaptı. Karikatürlerine Bell'i de koyuyor.
Yorum-Cevap
Hiç yorum olmadığı için -A- Burası yok.
Resim Bölümü
Bu ay Bell'in fotoğraflarını koyuyoruz!!
 Bu karikatürden bir bölümdü
 Bu o göstereceğim oyunda Bell'in simgesi.
En sevdiğim resmi >v<
Bell z aS:dA:sd
Bunu blogger profil resmi yapacağım süper bişi sDA:sD:A
Bu da işte Perfect Little Girl.
Bell'in bu resmi de çok güzzel >.<
Bu da güzelmiş T.T
Neyse, bu kadar yeter!!




Yeter demişken, bizim de dergimizin sonuna geldik!
BYEE!!!
(Mutlu Mayıslarr!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder