22 Nisan 2013 Pazartesi

UHG Yaratıcısı İle Söyleşi (Bu Ben Oluyorum :D)

Evet...Günaydın sayın seyirciler!! Bugün UHG'ün yaratıcısı ile söyleşi yapıyoruzz....

1) UHG'ün tasarımını nasıl yaptınız?

İnsanın hayal gücü dediği şeyler de var canım :D

2) Niye kızların bir gözü mavi, diğer gözü kırmızı?

Bu bir tasarım yani.

3) Neden kızlar 16 yaşında?

Genç kız olsunlar :As:AsdA:

4) UHG ile ilgili bir oyun yapacak mısınız?

Hiç uğraşamam üşengecimdir biliyorum adamlar gidiyo Minecraft yapıyo ne biliyim Outlast falan yapıyolar gerçi iyi oyun ama ben daha oyun nasıl yappılır onu bilmiyorum :D

5)UHG'ü yaratırken zorluk çektin mi?

Çekmez olurmuyum hele şu salak p harfinden :D (çalışmıyor da nefret ediyorum)

6) BYEE

Byeeee *hele şükür be


Başka UHG İle ilgili sorunuz olursa yoruma yazabilirsiniz .U.

(Fazla yorum gelirse Slimy mutluluktan ağlamaya başlayabilir ;U;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder